02 novembra 2008

Krtečkovia ešte nevymreli

Nejako som sa dokopal k tomu aby som napísal túto stručnú správu. Nepísal som sem pretože som nemal na to veľa času a keď čas bol tak som sa hral s krteckom.

Od poslednej správy sa toho veľa zmenilo. Napríklad: kúpil som si nový telefón (motorokr e8) a náramne sa mi páči. Potom v stredu 29.10 som mal narodeniny a od tohto dňa môžem legálne požívať alkohol (chlastať). No a to bude asi všetko také (ne)zaujímavé. Snáď sa čoskoro riadne dám do toho písania. A na záver by som chcel spomenúť veľmi zvláštne reklamy na firmu ťí mobajl?! (Viaaanoce šalalaaaaa(grrrc)...) Sú tak krásne a príjemné asi ako to kurie oko na ľavej nohe ktorého sa ani za boha nemôžem zbaviť a je fakt otravné. Hmm a už to vedia všetci... :(

Šťastné vianoce, veľa darčekov pod nový rok, a pol litra vody na veľkú noc praje krtečok.

Žiadne komentáre: