09 septembra 2008

Normálny jav dnešného sveta alebo "len" totálny kokotizmus???

Už fakt neviem jak by som toto nazval. Každý deň človek vidí okolo seba toľko toho kokotizmu že nad tým ostáva rozum stáť, a keď sa obhliadne za seba a spočíta si to dohromady ten rozum totálne zmrzne a už len ťažko sa zas rozbieha.

Bolo to minulý rok na jar, vtedy keď som spoznal Johna. Šli sme na oslavu Sv. Juraja patróna skautov, ktorú vtedy organizovali Vrútockí skauti na Bôrovej. Prišli sme poobede a do večera sa tam nedialo fakt nič zaujímave. Až druhý deň mala byť voľáka súťaž, guláš, slávnostný nástup a odovzdanie cien účastníkom. Hneď po raňajkách od nás povyberali asi po 60sk, hodili sme podpis na prezenčku a bolo. Šlo sa hrať. Ja som nešiel (nechcelo sa mi). Zatiaľ čo sme boli na pľaci začal sa variť "guláš". Taký guláš na ktorom si pochutná málokto. A to že naozaj. Nazývať párku uvarenú v sáčkovej polievke by mal byť zločin. Za toto by som toho človeka čo to vymyslel dal verejne zlynčovať. A za 60sk, dobre boli tam voľáke ceny ale to čo sa vyzbieralo by určite stačilo na poriadny guláš aj na ceny. A keď sme tento rok Juraja organizovali my tak vydalo na poriadny guláš aj ceny a možno aj čosi ostalo.

A čože také ma to tak naštartovalo do písania tohto článku? To že som sa dozvedel že Vrútočania zase organizujú jakúsi pochybnú štvordňovú akciu s názvom Raj Anjelov za ktorú pýtajú 160sk. Samozrejme "v cene je zabezpečená sobotná večera" . Tak a teraz už len počkať či sa tam dostane niekto od nás a bude mať chuť zreferovať čo za zázračné jedlo to v sobotu bolo. Samozrejme že sa za tie peniaze kúpia aj jakési ceny ale podľa toho ako sa správa dnešný priemerný kokot, odhadujem že väčšia časť pôjde dakde úplne do riti.


S pozdravom,
Pr0m3

Žiadne komentáre: