10 septembra 2008

Splav Hrona časť 1

Tak som sa konečne dal do napísania toho článku o tom našom splave. Išlo sa 24.8.2008 ráno okolo šiestej ráno z Martinskej vlakovej stanice. Tam sme sa pekne krásne postretali a naskočili na vlak. Predrali sa kupéčkami až k Hramtatre. Tam sme si prisadli vyduli pifsona a podriemali. V Banskej Bystrici sme vystúpili. Čakanie na vlak do Nemeckej sme si skrátili kávičkou z automatu (humus). Sadli sme do ďalšieho vlaku a za chvíľu sme vystupovali v Nemeckej. Pred stanicou ešte Hromadné foto a po 5 minútach chôdze útok na miestny obchod. Cestou do kempu raňajkujem a obzeráme miestnu prírodu (Hron). V kempe zhadzujeme bágle, prezliekame sa do vecí v ktorých ideme na splav a miešame gumidžúsiky (tento čarovný nápoj ktorý pijú gumkáči popíšem niekedy nabuduce(možno zajtra na praxy)). Odnášame batohy do chatky a pri rieke dofukujeme rafty. Fasujeme vesty, pádla a bandasky do ktorých idú veci čo si berieme. Ešte dohodneme rozloženie v raftoch a po posledných pokynoch vyrážame konečne na vodu. Ja v člne A s Michalom,Šípikom,Hermi , Nikou, a ešte jedna baba čo bola s nami, len ja si tie mena nezapamatujem ani za boha(fakt sorry ale ak sa sem nahodou dostane niekto kto vie tak napíšte ja to opravím). V člne B s Milanom, Lucia, Marfa, Haramtatra, Valério, a zvyšok. Na vode nám to ide v pohode až na to že vďaka zlému rozloženiu (a údajne aj tomu že veľa zaberám (teraz neviem či mam byť rád alebo nie :D)) sa furt krútime. Nevadí. Po chvíli zastavujeme pri prvej občerstvovacej stanici Krčma 1. Pivo za 20, síce nič moc vychladene ale za dvacku sa oplatí. Prehodnotíme bojový plán a meníme rozloženie v člne A. Tak a teraz tým náš Specnaz vyráža plnou parou v pred. Teraz nastáva dlhá plavba a ja netuším čo k tomu napísať. Snáď len že kecáme, netočíme sa, kývame deťom a vlakom na brehu. Po tomto napínavom úseku nastáva veľmi nudná prestávka pri skale. Michal skúša či je voda pod skalou dosť hlboká a ako prvý skáče. Potom sa to tam strieda a strieda všetkým je zima. No proste paráda. Ja som neskákal lebo som sa bál :-). Vymrznutí z vody sme šli ku raftom posilnili sa gumidžusíkmy a vyrazili a ďalšiu plavbu. Zvyšok cesty popíšem v ďalšej časti :). A možno pribudne aj videjko.

Žiadne komentáre: